Platforma B2B

 

Platforma B2B to rozwiązanie stworzone dla firm, które chcą podnieść poziom obsługi swoich partnerów biznesowych i zaoferować im narzędzia ułatwiające bieżącą współpracę handlową. Poprzez udostępnienie uwierzytelnionym kontrahentom wybranych funkcji systemu, dajemy możliwość samodzielnej i nieograniczonej czasowo realizacji transakcji handlowych. Korzyści odnoszą wszyscy użytkownicy programu. Przedsiębiorstwo, w którym funkcjonuje platforma może zawierać transakcje 24 godziny na dobę przez wszystkie dni w roku. Kontrahenci korzystający z platformy mają zawsze dostęp do aktualnej oferty, mogą składać zamówienia w dogodnym dla siebie terminie. Bezpośredni przepływ informacji pozwala na optymalizację dostaw i efektywne zarządzanie zapasami, a skrócenie czasu obsługi umożliwia pozyskanie nowych klientów. Kontrola rozrachunków i możliwość rezerwacji towarów daje poczucie bezpieczeństwa partnerom handlowym.


RAKSSQL Platforma B2B jest elementem kompletnego systemu do zarządzania firmą.


Funkcjonalności B2B

  • katalog produktów/towarów,
  • zamówienia,
  • płatności on-line,
  • panel kontrahenta,
  • podgląd zamówień,
  • podgląd faktur,
  • podgląd rozrachunków,
  • zarządzanie kontrahentami,
  • panel administracyjny,
  • wydruk zamówień.
  • Wydruk faktur

System udostępnia wybrane funkcje wskazanym przez firmę (uwierzytelnionym) partnerom biznesowym lub klientom, z zachowaniem wszelkich zasad bezpieczeństwa.
Klient platformy B2B ma możliwość samodzielnego realizowania następujących operacji:

 

  • przeglądanie aktualnej oferty firmy,
  • składanie zamówień,
  • kontrola rozrachunków,
  • aktualizacja danych firmy,
  • dodawanie osób upoważnionych do systemu,
  • przechowywanie towarów w postaci "ulubionych",
  • konwersja "ulubionych" do koszyka.

Program pozwala na stworzenie elastycznej i wygodnej platformy współpracy z klientami i partnerami handlowymi firmy, oferując uniwersalne, proste do stosowania narzędzia wspomagające proces sprzedaży i obsługi kontrahentów.

Copyright SIGMA 2017